donderdag 14 april 2011

4d fotografie.

De periode fotografie begon met de opdracht om een krantenkop te verzinnen.
Bij die krantenkop ging je dan fotograferen.

Na een wekenlang proces, wat bij mij niet helemaal vlekkeloos verliep, moest je uiteindelijk een serie van 3 foto's kiezen.
Die foto's mocht je uit de procesweken naar keuze halen, zolang het maar een goede samehangende serie werd.

De foto's horen naast elkaar te hangen, en niet zoals hier op het blog, onder elkaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten