zondag 1 november 2009

Me, Myself and I.



De opdracht was een powerpoint te maken over jezelf. Oftewel Me myself and I. Deze powerpoint zal te zien zijn op de Open Dag van ArtEZ. Ik wilde mijn powerpoint baseren op Twilight. Voor de mensen die dat niet kennen; dat is een film over vampieren. Deze foto is vrij eng gemaakt, maar het heeft ook een betekenis. De bloeddtranen staan voor de mensen die mij hele nare dingen hebben aangedaan en die heel diep in mij zitten. Een paar van die dingen hebben mij ook gemaakt zoals ik nu ben.
De onderste foto, zoals je wel kunt zien, is het origineel. De foto erboven is de bewerkte, en tevens ook het eindresultaat die ik ga gebruiken in mijn powerpoint.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten