Maar niet zo maar een situatie! Jijzelf moest er minimaal 4x in voorkomen.
Ik heb ervoor gekozen om mezelf 'aan te rijden'.
Omdat ik buiten werkte, moest alles supersnel gebeuren, want er mocht geen lichtverschil in de foto's zitten, anders ziet het er meteen ontzettend fake uit.
Helaas had ik veel last van bewolking, en daarom hebben mijn personen ook maar weinig schaduw.Photoshoppen op deze manier, met lagen etc. was nieuw voor mij.
En daarom ben ik erg trots op het eindresultaat.

